Hemma i halmstad igen, myjsigt !

Okej.... förlåt! jag suger på att uppdatera men jag har intre varit hemma och så har jag pluggat och sovit som jag snart ska göra igen.
Igår efter skolan åkte jag, emeli och elisabeth tåg till falkenberg och träffade Einar lite sen gick jag till bebis o va med han lite. Träffade även Becca, mysigt!♥
Gick typ efter en stund där och träffade emeli igen så gick vi runt o luffade i falkenberg tills de blev för kallt. + idag fick jag och emeli en halvtimmes sovmorgon för jag skulle till tandläkaren och så. När vi kom hem gjorde vi pommes och nudlar, världens bästa pommes maker  är jag! Imorgon är det svenska prov, fuck my life men jag får hoppas på det bästa.
Nu ska jag ladda upp lite bilder, plugga sönder lite till och kolla film och sen sova! Ha de göttans'




Kommentarer
Postat av: meyav

coola byxor, vart köpte du dom? :)

2012-03-30 @ 23:36:21
URL: http://meyavoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0