Nu the grugde & vindruvor!

Tobbe Löfgren jag saknar dig varje sekund du inte är i min närhet.
Det går verkligen inte beskriva den känslan jag har när jag är med dig, när du håller om mig, när du kysser mig, känslan är fantastisk.
du är den första jag tänker på när jag vaknar och den sista jag tänker på innan jag somnar. Jag har mått dåligt nu under den senaste tiden och vem fanns där, vem torkade mina tårar... jo DU. Jag hatar att vara utan dig, känner mig helt tom. Tro det eller ej, du är en av de bästa saker som har hänt mig.
Du är den finaste änglen, du är mitt hjärta. Vi har redan fina minnen, och fler ska det bli.

Jag älskar dig!


Therese Pue & Tobbe Löfgren, ni är dom jag ser upp till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0