Låt mig skratta åt dig..

Du är ju så patetiskt så det är nästan lite synd om dig..
Om du nu stör dig så otroligt mycket på mig, varför följer du min blogg, varför skriver du till mig hela tiden, varför lämnar du mig inte ifred? Är jag så bra så du inte kan låta mig vara?
Fortsätt klanka ner på mitt utseende, gör det snälla. Jag har aldrig sagt att jag är snygg, så varför fortsätter du kalla mig ful? Är du så avundsjuk?
Du klagar på min "personlighet" men lilla vännen, du vet inte hur jag är. Du känner inte MIG och du vet absolut ingenting om mitt liv. Så sluta tro att du vet så mycket mer, för du "vet" mer än vad jag själv gör.
Fortsätt snacka skit om mig, fortsätt sprida falska ryckten, men både du och jag vet vad som är sant,ellerhur? - Det du gör visar bara vilken liten person du är. Du har så minimalt självförtroende,så du måste försöka förstöra andras. Jo jag tar åt mig mycket saker & skit, men inte från dig. Vad du än säger, är jag bättre än dig.
Jag lovar att jag kan göra ditt liv till ett helvete, äckel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0