underbar dag!

Hej, nu sitter jag har vid Nurias dator igen.
Idag har varit en riktigt bra dag, love it!
Forst gick vi till skolan sen akte vi till nagot radhus och lyssnade pa vad de hade och saga.
Efter det gick vi runt lite och akte buss till en teater, som jag holl pa att somna pa tills de skulle fraga folk ur publiken, vilket blev saklart JAG! Pinsamt!
Vi akte tillbaka till skolan och lagade spansk omelett, vilket inte ar det godaste som finns.. Efter det akte hela vart "gang" in till stan och kollade runt och handlade lite. Mysigt! Sen satt vi pa en buss i 50 minuter hem, det blev otroligt mycket skratt och vi larde varandra saker pa svenska & spanska.
Nu har jag precis atit, det blev hamburgade vilket var jattegott.
Men nu skriver folk pa facebook, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0